DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon mystica » Mo 12. Aug 2019, 11:37

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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon marcus03 » Mo 12. Aug 2019, 12:21

Sequitur necessitas orationis intimae, sine qua non habetur spiritus orationis, ita ut liturgia quandoque declinet ad aesthetismum religiosum. Hoc olim optime cognovit S. Bernardus praesidens officium divinum in choro quando vidit supra aliquem religiosum angelum ejus custodem qui psalmodiam scribebat litteris aureis; supra alium angelus ejus scribebat eam litteris argenteis, supra tertium religiosum angelus eam scribebat cum atramento, supra quartum scribebat cum aqua sine colore, supra quintum religiosum ejus angelus nihil scribebat et tenebat manum et pennam extensam, ad ostendendum quod hic religiosus nullo modo orabat, et nullum spiritum orationis habebat.

Es folgt die Notwendigkeit des inneren Gebets, ohne welches man den Geist des Gebets nicht besitzt, so dass die heilige Handlung (Liturgie) irgendwann zu einem religiösen Ästhetizismus verfällt. Dies erkannte einst der Heilige Bernhard bestens, während er einen Gottesdienst (als Abt) im Chor leitete, als er über einem gewissen Mönch (Religiosen) dessen Schutzengel sah, wie er den Psalmengesang mit goldenen Buchstaben aufschrieb; über einem anderen schrieb ihn dessen Engel mit silbernen Buchstaben, über einem dritten Mönch schrieb der Engel mit Tinte, über einem vierten mit Wasser ohne Farbe, über einem fünften Mönch schrieb dessen Engel nichts und hielt die Hand und Flügel ausgestreckt, um zu zeigen, dass dieser Mönch auf keine Weise/überhaupt nicht betete und keinen Gebetsgeist/Sinn für das Gebet besaß.
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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon mystica » Mo 12. Aug 2019, 12:48

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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon mystica » Di 13. Aug 2019, 08:55

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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon marcus03 » Di 13. Aug 2019, 09:40

Sequitur pariter necessitas serii examinis conscientiae, dum e contra in quibusdam seminariis postulatum est a praedicatore exercitiorum ut non loqueretur proprie de examine conscientiae, sed potius de introspectione, et alii locuti de psychoanalysi.
Es folgt ebenso die Notwendigkeit der ernsthaften Prüfung des Gewissens, während dagegen in gewissen Seminaren (Priesterseminare) vom Prediger der Exerzitien verlangt wurde, dass er nicht eigens über die Prüfung des Gewissens sprechen solle, aber mehr über das Hineinschauen/Blick nach innen, und andere haben über die Psychoanalyse gesprochen.

Hoc erat manifestissima declinatio a spirite supernaturali ad naturalismum practicum: nam examen conscientiae debet procedere a pru¬dentia infusa, a fide et a donis Spiritus Sancti illustrata, dum introspectio est quid naturale adhibitum a psychologo, et pariter psychoanalysis de qua loquitur Freud in sensu materialismi et sensualismi. Haec mutatio vocabulorum manifestat, revelat cogitationes cordium et spiritum naturalismi practici, loco verae vitae supernaturalis.
Dies war eine sehr offensichtliche Abkehr vom übernatürlichen Geist hin zum praktischen Naturalismus : denn die Prüfung des Gewissens muss von der eingegossenen Klugheit ausgehen, die vom Glauben und von den Gaben des Heiligen Geistes erleuchtet wird, während die Schau nach innen (Introspektion) etwas Natürliches ist, das vom Psychologen angewendet wird, und gleichzeitig eine Psychoanalyse, von der Freud spricht, nämlich im Sinn des Materialismus und des Sensualismus. Dieser Wandel der Begriffe macht sichtbar und offenbart die innersten Gedanken und den Geist des praktischen Naturalismus , an Stelle/statt des wahren übernatürlichen Lebens.
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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon mystica » Di 13. Aug 2019, 10:24

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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon mystica » Mi 14. Aug 2019, 09:45

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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon marcus03 » Mi 14. Aug 2019, 10:12

Si negliguntur autem haec vera et altiora remedia, sacerdos habet solum fidem superficialem, quae solum corticem Sacrae Scripturae attingit, non vero fidem profundam et irradiantem. Loquitur forte hic sacerdos de necessitate dyinamismi in apostolatu, sed hic dynamismus videtur esse praesertim naturalis et valde differt a spiritu apostolico S. Petri die Pentecostes, S. Pauli, S. Jo. Chrysostomi, S. Augustini, S. Bernardi, S. Dominici, S. Pa¬rochi d 'Ars, S. Joannis Bosco. Hoc optime notatur a Pio XI in ejus Encyclica de Sacerdotio 20 Dec. 1935 ubi tractavi de virtutibus sacerdotis, speciatim de ejus pietate.

Wenn aber diese wahren und höheren Heilmittel vernachlässigt werden, hat der Priester nur einen oberflächlichen Glauben, welcher nur die Hülle/Schale der Heiligen Schrift berührt, nicht aber einen tiefen und ausstrahlenden Glauben. Vielleicht spricht hier der Priester über die Notwendigkeit einer Dynamik im Apostolat, aber dieser Dynamismus scheint vor allem ein natürlicher zu sein und unterscheidet sich sehr vom apostolischen Geist eines Heiligen Petrus am Pfingsttage, eines Heiligen Paulus, eines Heiligen Johannes Chrysostomus, eines Heiligen Augustinus, eines Heiligen Bernhard, eines Heiligen Dominikus, eines Heiligen Pfarrers von Ars, eines Heiligen Johannes Bosco. Dies wird bestens bekannt von Papst Pius XI in seinem Rundschreiben (Enzyklika) über das Priestertum (20. Dezember 1935) beschrieben, als er (tractavit??) die Tugenden des Priester abhandelte (besprach), besonders über dessen Frömmigkeit.

Non sufficit enim, ut patet, quod sacerdos altam intelligentiam habeat, magnam eruditionem, cum eloquentia; cum his omnibus vita ejus potest remanere sterilis, ut apparet apud Lamennais, Loisy, quia tunc sacerdos quaerit forte non Deum nec salutem animarum, sed quaerit seipsum, suam satisfactionem naturalem in labore intellectuali et in activitate naturali non sanctificata, quae non provenit a vita interiori fidei, spei, caritatis, orationis et igitur non producit effectus supernaturales, scil. salutem animarum.
Nicht genügt es nämlich, wie es offensichtlich ist, dass der Priester eine hohe Intelligenz haben soll, eine hohe Bildung zusammen mit einer Redegewandtheit ; mit/trotz allen diesen (Eigenschaften) kann dessen/sein Leben unfruchtbar bleiben, wie es bei Lamennais , Loisys zum Vorschein kommt, weil dann vielleicht der Priester nicht Gott noch das Heil der Seelen sucht, sondern sich selbst, seine natürliche Genugtuung (Selbstbestätigung) in der intellektuellen Arbeit und in der natürlichen, nicht geheiligten Aktivität (Betriebsamkeit) sucht, welche nicht aus einem inneren Leben des Glaubens, der Hoffnung, der Liebe, des Gebetes hervorgeht/stammt und also keine übernatürlichen Wirkungen hervobringt, nämlich das Heil für die Seelen/Seelenheil.
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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon mystica » Mi 14. Aug 2019, 10:21

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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon medicus » Mi 14. Aug 2019, 10:31

mystica hat geschrieben:Recte dixisti verbum "tracatavit" scribendum est.

Iterum erras, opima mystica. Scribendum est--> tractavit
( Errare quidem humanum est :wink: )
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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon mystica » Mi 14. Aug 2019, 11:55

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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon medicus » Mi 14. Aug 2019, 12:01

Si tacuissem ,...... :hairy:
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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon mystica » Do 15. Aug 2019, 09:14

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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon consus » Do 15. Aug 2019, 12:30

Cum libertas, optimi amici, his in foris detur ut id quod velimus scribamus, licet quidem etiam tale opusculum, quale iste theologus composuit, in Theodiscum converti, sed quo diutius huius dogmatistae sententias, quae nihil aliud nisi dogmata obstinate nullaque probabili reddita ratione quasi „ex cathedra“ pronuntiata videntur esse, animo percurro, eo minus temperare mihi possum, quin quaeram quorsum spectet continuatus ille labor. Quousque tandem…?
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Re: DE SANCTIFICATIONE SACERDOTUM GARRIGOU-LAGRANGE

Beitragvon mystica » Fr 16. Aug 2019, 09:53

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