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Zythophilus hat geschrieben:Seance
Zythophilus hat geschrieben: Ist das irgendwie psychologisch erklärbar?
Zythophilus hat geschrieben:Kann man so etwas bei mehreren Zuschauern durch Tricks bewerkstelligen?
In hunc modum illis contendentibus, diabolus daemonem quendam sibi collateralem de sententia interrogavit, dicens : Olivere, semper curialis fuisti, contra iustitiam personam non accipis, solve quaestionem huius litis.
Respondit ille: Ego iuvenem restituendum esse iudico magistro suo.
Moxque ad adversarium conversus, ait: Redde illum, quia nimis ei importunus fuisti.
Ceteris sententiae eius assensum praebentibus, ad mandatum iudicis eadem hora scholaris ab inferis reducitur, magistro suo restituitur, concilium solvitur, ad discipulos reducta praeda magister laetus revertitur.
Cuius vultus ita erat macer et pallidus, color tam immutatus, ut hora eadem a sepulchro videretur resuscitatus.
Qui sociis apud inferos visa recitans, quam Deo contraria exsecrabilis foret illa disciplina, magis exemplo, quam verbo ostendit;
et a loco recedens, in quodam ordinis nostri monasterio monachum se fecit.
Caesarius von Heisterbach (* um 1180[1] in oder in der Nähe von Köln; † nach 1240 in Heisterbach) war ein gebildeter Zisterziensermönch und Novizenmeister im Zisterzienserkloster Heisterbach bei Königswinter.
Als berühmter Kölner Chronist, Verfasser kirchlicher Schriften und Erzähler sammelte er im Dialogus miraculorum (1219–1223) Geschichten von den Wundern und Gesichten seiner Zeit, wie ein weiterer Titel dieses Werkes besagt: De miraculis et visionibus sui temporis. Auch seine zweite Exemplasammlung VIII libri miraculorum („Acht Bücher von Wundern“) enthält für die Sitten- und Kulturgeschichte wertvolle Erzählungen. Seine Engelbert-Biographie Vita, passio et miracula beati Engelberti Coloniensis archiepiscopi ist die Chronik über das Leben und Sterben des ermordeten Kölner Erzbischofs Engelbert I. von Köln. Außerdem schrieb er die Vita s. Elisabeth (1236–1237) über die heilige Elisabeth von Thüringen.
marcus03 hat geschrieben:collateralis hat der Georges nicht.
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